Managed Services
Våra landstäckande supportorganisationer i Sverige, Finland, Norge och Danmark tillhandahåller en kundnära slutanvändarsupport, LCM-hantering och infrastrukturtjänster. Självklart kan vi leverera Managed Services-tjänster globalt.
Business Transformation
Våra Managed Services garanterar en smidig övergång och säker drift av era olika verktyg samt applikationer.
Cyber Security
Digital Workspace
Våra tjänster inkluderar:
- Service Desk
- Onsite Support
- Field Support
- Walk-in-Centers
Cloud and Infrastructure
Experis ökar ditt företags lönsamhet och produktivitet genom att administrera global molninfrastruktur, såsom Wintel, Unix, DB samt applikationsservrar och förvaring, allt enligt ITIL och ISO 27000-standard.
Vi hjälper dig med:
- Utvärdering och drift av operativa tjänster
- Tillgänglighet, kapacitet och efterfrågan
- Kontinuerligt förbättringsarbete inom kvalitetskontroll, riskhantering och automatisering
Enterprise Applications
Vi har lång erfarenhet av att sköta våra kunders SAP-plattformar.
Vårt SAP Center of Excellence stöttar er organisation med:
- Global AMS
- SAP-plattformsadministration
- S/4HANA-migreringar och uppgraderingar
- Molnflytt