Hur kan vi hjälpa dig?
På vår sida för vanliga frågor hittar du svar på det mesta gällande ansökningsprocessen. Här är de tre frågor vi oftast får från jobbsökande:
- Jag har problem att skapa konto hos er. Kan ni hjälpa mig?
Absolut! Kontakta vår tekniska support via [email protected].
- Hur hittar jag tjänster där jag kan jobba på distans?
Bland filtren på vår söksida hittar du val för att jobba på plats eller distans. Klicka i det alternativ som passar dig så uppdateras jobbannonserna direkt.
- Jag har skickat in en ansökan till er men inte hört nåt. Vad kan jag göra?
Om du är orolig att din ansökan inte kommit in ordentligt, kan du logga in på ditt konto och säkerställa att du ser jobbannonsen när du går till Ansökningar. Ibland går rekryteringsprocessen snabbt och ibland långsamt, så det kan dröja innan du hör något från den ansvarige rekryteraren. Men är du ivrig får du såklart höra av dig! Du hittar rekryterarens namn i mailet du fick när du ansökte.
Kontaktformulär
Om du har frågor eller funderingar som inte besvaras på vår FAQ-sida, kan du fylla i vårt kontaktformulär. Men läs först detta:
- Vi har ingen möjlighet att hjälpa dig att hitta en viss typ av jobb i en viss stad. Prova olika sökord på vår sida för lediga jobb så hittar du säkert något för dig.
- Vi kan inte ta emot ansökningar via kontaktformuläret. Söker jobb gör du via annonserna på vår söksida.
- Vår generella support kan inte svara på frågor kring specifika jobb eller processer, men du får gärna vända dig till den ansvarige rekryteraren (kolla annonsen eller mailet du fått vid ansökan).
Till kontaktformuläret för jobbsökande >